Soru: Engelli kıdem tazminatı
Merhaba yüzde 42 engelli raporum var işe giriş tarihi 16 Ağustos 2014 toplam 400 bin günüm var yaptığım bazı araştırmalarda 4100 gün prim olduğunda tazminat alabilirsin diyor doğru mu
Merhaba yüzde 42 engelli raporum var işe giriş tarihi 16 Ağustos 2014 toplam 400 bin günüm var yaptığım bazı araştırmalarda 4100 gün prim olduğunda tazminat alabilirsin diyor doğru mu
Önemli Bilgilendirme: Bu platform üzerinde yer alan sorular ve yanıtlar profesyonel hukuki danışmanlık, mali müşavirlik veya resmi bilgilendirme kapsamında değerlendirilmemelidir.
• Sorulara derneğimiz üyeleri tarafından gönüllülük esasına dayalı olarak yanıt verilmektedir.
• Verilen yanıtlar, yanıtı yazan üyenin kişisel bilgi birikimine ve yorumuna dayalı görüşlerini yansıtmaktadır.
• Bu platformdaki hiçbir bilgi ve yanıt hukuki bağlayıcılık taşımamaktadır, sorulara verilen yanıtlar resmi bilgi veya belge niteliğinde değildir.
• Burada paylaşılan bilgilere dayanarak alınacak kararlardan ve yapılacak işlemlerden doğabilecek her türlü sorumluluk tamamen kullanıcıya aittir.